pondělí 22. července 2013

Zkušenosti s hubnutím pomocí programu Cambridge

V prosinci 2011 jsem začala být zoufalá se svého těla. Po těhotenství jsem nabrala obrovské množství hmotnosti. Zhubnout vypadalo vypadalo přes dílčí občasné úspěšné pokusy jako nemožné. Ztrácela jsem motivaci a hubnutí pomocí běžné stravy a diety se mi zdálo zdálo příliš pomalé. O vánocích jsem se dozvěděla o úspěšné zkušenosti své kamarádky s hubnoucím programem Cambridge. Její zkušenosti vypadaly dobře, a především mi dala naději na dlouhodobé udržení hubnoucího procesu. Moje rozhodnutí bylo jednodušší tím, že kamarádka je nutriční terapeut, takže jsem věděla, že jsem v dobré péči. Dohodli jsme se začít s programem hubnutí co nejdříve na začátku ledna. Začala jsem docela rychle hubnout, a všechno šlo dobře, cítila jsem se mnohem více energie a byla jsem aktivnější než dlouho předtím. Nastartovala jsem během jara také dlouho ztracené sportovní aktivity, a docela mi to šlo. Bylo pro mne velmi důležité, že mne kamarádka podporovala, Vždycky jsem dostala informace a odpovědi na otázky, pokud jsem něco chtěla vědět, a také jsem se setkala se skupinou lidí kteří také hubnou podobným způsobem. Bylo to fajn se setkat a sdílet zkušenosti. Výborně bylo také, že jsem hubla bez hladu, výrobky mi chutnaly dobře a hlad jsem nepociťovala. Přestože program pokračoval 8 týdnů, snížení úrovně růstu hmotnosti stále pokračovalo. Nyní jsem o 25 kg lehčí než na začátku roku 2012, a nemohu být spokojenější. Hubnutí šlo velmi dobře, fyzická aktivita je zpět a pocit je vynikající. Věřím, že jsem schopna udržet svou váhu pod kontrolou pomocí pravidelného cvičení. Pokračuji v návštěvách trenéra a v programu. Díky podpoře kamarádky, trenéra, povzbuzování a motivaci, i díky ostatním členům skupiny jsem v hubnutí uspěla. Vřele doporučuji Cambridge program pro ty, kteří chtějí zhubnout trvale.

Žádné komentáře:

Okomentovat